КОМП’ЮТЕРНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ДИНАМІКИ РЕЙКОВИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ
DOI:
https://doi.org/10.20535/2305-9001.2014.70.34544Keywords:
комп’ютерна модель, динаміка рейкового екіпажу, вагон-платформа, динамічні показникиAbstract
Представлена процедура комп’ютерного моделювання динаміки рейкового екіпажу в програмному комплексі UM на прикладі вагона-платформи, призначеного для швидкісних контейнерних перевезень вантажів залізничним транспортом. Запропонована динамічна модель вагона-платформи була розроблена на основі представлення його як системи твердих тіл, пов’язаних між собою шарнірними і силовими елементами. Загальна модель динаміки вагона включає раму платформи і дві підсистеми візків, що складаються в свою чергу кожна з двох підсистем колісних пар. Модель дозволяє проводити імітаційні дослідження впливу характеристик окремих елементів ходових частин на динамічну поведінку вагона в заданому діапазоні швидкості руху.
References
1. Suprunenko P.M. Zmist ta metodika experimental’nogo doslidgennja dinamiki chotirjohosjovogo vagona (Matter and Procedure of Experimental Investigation of Eight-Wheel Car). Zb. In-tutransp. mehaniki АNURSR. 1937. Т.VI. p. 3-18.
2. LazarjanV.А.Dinamikatransportnihsredstv (Dynamicsofvehicles): Izbr. tr. Кyiv: Nauk. dumka, 1985. 528 p.
3. Pogorelov D.Yu. Simulation of Rail Vehicle Dynamics with Universal Mechanism Software. Rail vehicle dynamics and associated problems. Gliwice: Silesian University of Technology, 2005. P. 13-58.
4. DiominJ.V,.ChernjakА.J., DjominR.J. Matematicheskoje modelirovanije I dinamika podvignogo sostava zheleznih dorog (Mathematical Simulation and Dynamics of Rolling-Stock).Zaliznichniy transp. Ukrajini. 2007. No. 4. p. 3-8.
5. DiominJ.V.Zhleznodorozhnaya tehnika kombinirovanogo transporta (Railway Engineering of Combination Transport).Zaliznichniy transp. Ukrajini. 2011. No.6. p. 9-12.
6. Chernjak А.JModelirovanijesluchaynihvozmushcheniyvsisteme«rel’soviyekipazh-put’» (Simulation of RandomDisturbancesinsystem “RailUnderframe – Track”). VisnikShidnoukrajins’kogoim. Dalja. Tehn. nauki. Ser. Transport. Ch. 1. 2003. No 9 (67). p. 173-177.