КОМП’ЮТЕРНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ДИНАМІКИ РЕЙКОВИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ
DOI:
https://doi.org/10.20535/2305-9001.2014.70.34544Ключові слова:
комп’ютерна модель, динаміка рейкового екіпажу, вагон-платформа, динамічні показникиАнотація
Представлена процедура комп’ютерного моделювання динаміки рейкового екіпажу в програмному комплексі UM на прикладі вагона-платформи, призначеного для швидкісних контейнерних перевезень вантажів залізничним транспортом. Запропонована динамічна модель вагона-платформи була розроблена на основі представлення його як системи твердих тіл, пов’язаних між собою шарнірними і силовими елементами. Загальна модель динаміки вагона включає раму платформи і дві підсистеми візків, що складаються в свою чергу кожна з двох підсистем колісних пар. Модель дозволяє проводити імітаційні дослідження впливу характеристик окремих елементів ходових частин на динамічну поведінку вагона в заданому діапазоні швидкості руху.
Посилання
1. Suprunenko P.M. Zmist ta metodika experimental’nogo doslidgennja dinamiki chotirjohosjovogo vagona (Matter and Procedure of Experimental Investigation of Eight-Wheel Car). Zb. In-tutransp. mehaniki АNURSR. 1937. Т.VI. p. 3-18.
2. LazarjanV.А.Dinamikatransportnihsredstv (Dynamicsofvehicles): Izbr. tr. Кyiv: Nauk. dumka, 1985. 528 p.
3. Pogorelov D.Yu. Simulation of Rail Vehicle Dynamics with Universal Mechanism Software. Rail vehicle dynamics and associated problems. Gliwice: Silesian University of Technology, 2005. P. 13-58.
4. DiominJ.V,.ChernjakА.J., DjominR.J. Matematicheskoje modelirovanije I dinamika podvignogo sostava zheleznih dorog (Mathematical Simulation and Dynamics of Rolling-Stock).Zaliznichniy transp. Ukrajini. 2007. No. 4. p. 3-8.
5. DiominJ.V.Zhleznodorozhnaya tehnika kombinirovanogo transporta (Railway Engineering of Combination Transport).Zaliznichniy transp. Ukrajini. 2011. No.6. p. 9-12.
6. Chernjak А.JModelirovanijesluchaynihvozmushcheniyvsisteme«rel’soviyekipazh-put’» (Simulation of RandomDisturbancesinsystem “RailUnderframe – Track”). VisnikShidnoukrajins’kogoim. Dalja. Tehn. nauki. Ser. Transport. Ch. 1. 2003. No 9 (67). p. 173-177.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.