ОЦІНКА ВТОМНОЇ МІЦНОСТІ В ЗОНІ СТИКУ ПЕТЕЛЬ КРІПЛЕННЯ ЗАДНЬОГО БАГАЖНОГО ЛЮКА ПАСАЖИРСЬКОГО ЛІТАКА
DOI:
https://doi.org/10.20535/2305-9001.2013.68.33976Ключові слова:
втома, літальний апарат, коефіцієнт надійності, фюзеляж, фітінг, довговічність, еквівалентні напруження, головні напруженняАнотація
Сучасні авіаційні правила та інші нормативні документи, що регламентують порядок забезпечення безпеки і економічної ефективності літака за умовами втомної міцності конструкції , пред'являють підвищені вимоги до обсягу і якості розрахунків на втому основних елементів конструкції планера літака. У цій статті визначається ресурс частини силової конструкції літака - відсіку фюзеляжу. для оцінки втомної міцності в зоні стику петлі навішування заднього багажного люка використовувалася локально - глобальна КЕ -модель. Також була описана методика визначення втомних характеристик елементів конструкції літака. У статті представлено 2 малюнка CAD - моделі аналізованої зони і 5 малюнків КЕ -моделей.Посилання
Strizhius V.E., Semernin A.V. Moscow: Nauchnyj vestnik MGTU GA, Serija: «Ajeromehanika, prochnost', podderzhanie letnoj godnosti VS», 2010. 46 p.
Obespechenie bezopasnosti konstrukcii po uslovijam prochnosti pri dlitel'noj jekspluatacii [Maintenance of safety of a design on durability conditions at long operation]. MOS k AP 25.571. Direktivnoe pis'mo AR MAK ot 30.12.96 g., No 5–96.
Aviacionnye pravila. Chast' 25. Normy letnoj godnosti samoletov transportnoj kategorii [Aviation rules. Part 25. Norms of the flight validity of planes of a transport category]. Moscow: MAK, 2004.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.