ОЦІНКА ВТОМНОЇ МІЦНОСТІ В ЗОНІ СТИКУ ПЕТЕЛЬ КРІПЛЕННЯ ЗАДНЬОГО БАГАЖНОГО ЛЮКА ПАСАЖИРСЬКОГО ЛІТАКА

Автор(и)

  • Д О Бондаренко НТУУ «Київський політехнічний інститут», м. Київ, Україна, Україна
  • К М Рудаков НТУУ «Київський політехнічний інститут», м. Київ, Україна, https://orcid.org/0000-0003-4191-8945

DOI:

https://doi.org/10.20535/2305-9001.2013.68.33976

Ключові слова:

втома, літальний апарат, коефіцієнт надійності, фюзеляж, фітінг, довговічність, еквівалентні напруження, головні напруження

Анотація

Сучасні авіаційні правила та інші нормативні документи, що регламентують порядок забезпечення безпеки і економічної ефективності літака за умовами втомної міцності конструкції , пред'являють підвищені вимоги до обсягу і якості розрахунків на втому основних елементів конструкції планера літака. У цій статті визначається ресурс частини силової конструкції літака - відсіку фюзеляжу. для оцінки втомної міцності в зоні стику петлі навішування заднього багажного люка використовувалася локально - глобальна КЕ -модель. Також була описана методика визначення втомних характеристик елементів конструкції літака. У статті представлено 2 малюнка CAD - моделі аналізованої зони і 5 малюнків КЕ -моделей.

Посилання

Strizhius V.E., Semernin A.V. Moscow: Nauchnyj vestnik MGTU GA, Serija: «Ajeromehanika, prochnost', podderzhanie letnoj godnosti VS», 2010. 46 p.

Obespechenie bezopasnosti konstrukcii po uslovijam prochnosti pri dlitel'noj jekspluatacii [Maintenance of safety of a design on durability conditions at long operation]. MOS k AP 25.571. Direktivnoe pis'mo AR MAK ot 30.12.96 g., No 5–96.

Aviacionnye pravila. Chast' 25. Normy letnoj godnosti samoletov transportnoj kategorii [Aviation rules. Part 25. Norms of the flight validity of planes of a transport category]. Moscow: MAK, 2004.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-17

Номер

Розділ

Статті